استاندار زنجان:

اجتماع میلیونی زائران اربعین یک مانور سیاسی برای جهان اسلام است 

«افشارچی» گفت: اجتماع میلیونی زائران اربعین حسینی از ملیت‌ها و کشورهای متعدد، یک مانور سیاسی برای جهان اسلام و دنیای مقاومت است.
کد خبر: ۶۸۱۴۸۵
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۱ - 30July 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زنجان، «محسن افشارچی» امروز در جلسه ستاد اربعین استان به لزوم نوآوری در نحوه خدمات رسانی به زائران اربعین اشاره کرد و افزود: امسال مسائل فرهنگی باید در پیاده روی اربعین با محوریت غزه پر رنگ‌تر شود.

وی ادامه داد: در عین حال که از حرکت عظیم اربعین به عنوان یک رسانه بهره می‌گیریم، شاهد سبک زندگی خاص و به روز اسلام سیاسی، به نحو مطلوب در این حماسه نیز هستیم.

استاندار زنجان به لزوم برنامه‌ریزی مناسب برای برگزاری مراسم جاماندگان اربعین در استان اشاره کرد و گفت: این برنامه هم در نوع خود بسیار موثر و مهم است.

محمد شعاعی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار زنجان نیز در این جلسه با بیان اینکه زنجان به عنوان استان معین مرز تمرچین در استان آذربایجان شرقی تعیین شده است، گفت: این مسیر از جهت زیرساخت ها مشکل چندانی ندارد هرچند مرز مهران مورد اقبال زنجانی هاست.

شعاعی افزود: در حوزه زیرساخت های مورد نیاز اعزام زائران اربعین، لازم است دستگاه های اجرایی همکاری های لازم را با ستاد اربعین داشته باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها